2012. szeptember 24., hétfő

Könyvmustra

Hát én még ilyet nem értem. tegnap beszabadultam egy könyvesboltba és végigfutottam a kínálatot.
Valami újat kerestem valami izgalmasat, de semmi. Vagyis volt, de ami tetszett az túl rövid volt ahhoz, hogy nekiálljak ami pedig több száz oldalon taglalt egy történetet az nem tűnt elég izgalmasnak.
Aztán eszembe jutott, hogy van nekem egy e-book olvasóm. Azért vettem, mert könnyebb volt azzal utazni mint egy egész könyvtárral és nem kellett ezreket költenem könyvekre viszont nem adta vissza azt az élményt amit egy könyv nyújt. A lapozás öröme és az illat, ami egy új könyvből árad. Az pótolhatatlan. De van egy csomó pdf-em, amit még nem olvastam és még mennyi kavarog a neten. :)
Igaz rengeteg történetet olvasok blogon, de a részeknek egyszer vége lesz és én nem tudom tovább olvasni, ami az izgalmas és jó történeteknél kicsit idegesítő. :) De azt hiszem ezzel nem csak én vagyok így. :)
Ezért néha kell egy jó könyv amit akkor kezdek el és fejezek be amikor én akarok, amikor nem kell rá várnom. :) Szeretem ha egy könyv elsöpri az előző kedvencem és mikor olvasás közben nem bírom letenni viszont közben egyre jobban rettegek attól, hogy vége lesz. És most keresem a könyvet ami lesöpri a Daisy nyomábant. Persze vannak örök klasszikusok amik pótolhatatlanok, de most valami egészen újra vágyom! ;)




3 megjegyzés:

  1. Imádom a könyveket, bár most, hogy elkezdődött az egyetem, kicsit sok lesz belőlük. Tény, hogy ez szakirodalom, az azért mégis dühítő, hogy nincs időm az aktuális regényeimre. Most éppen a három testőrre :'D
    Pesten az Astorián van egy két emeletes Alexandra, na én ott szoktam tudni elveszni, mert minden van, ami szem-szájnak ingere. Nem csak regény, hanem zene, könyv, film... Jajj, maga a földi mennyország. Ha éppen nincs pénzem, ami most, hhogy spórolok sűrűn megesik, akkor én is rá vagyok kényszerülve, hogy tableten vagy gépen olvassak :/

    Ha találtál valami izgit, majd oszd meg velünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most a netet bújom valami újért, de amíg nem találok, addig nekiállok valamelyik Paulo Coelho könyvnek. Azokat szeretem.
      Legalább november közepéig találnom kell valamit, hogy megkaphassam.XD
      Hát, azt hiszem milliókat tudnék könyvre költeni. A filmjeimmel pedig kitapétázhatnám a szobát. Zenei cd-et csak azért nem veszek, mert nincs az az előadó, akinek minden számát szeretem. :)
      A Keszthelyi Alexandra csak egy szint, de én ott is tökéletesen eltudok veszni. Mint a tumblr, se kép se hang. Egy két szintesbe mi lenne velem? Én még a tescóba is először a könyvekhez megyek. Beteges! XD
      Ha találok mindenképp megosztom! :)

      Törlés
  2. Szia!

    Még a múltkor ígértem, hogy írok ide valamennyit, de még csak most jutottam el odáig. :)
    Első körben leszögezem, hogy én a blogokon kívül mást képtelen vagyok gépről vagy bármilyen más kütyüről olvasni. Abszolút 100%-ig könyvpárti vagyok. A szép emlékű egyetemista éveimben én havonta egy délutánt mindig rászántam, hogy bővítsem a könyvtáramat. Pesten a Rákóczi út az egy szakasza a könyvbolondok Mekkája. Egymás mellett van vagy 5-6 könyvesbolt én mindig oda jártam bevásárolni. Leginkább a Fókusz könyvesboltba (Líra), oda még törzsvásárlói kártyám is van. :) Én nem plázázni jártam és több szatyornyi ruhával futkorásztam keresztül a városon, hanem több szatyornyi könyvvel. :D Az hogy milyen könyveket vettem....hát én nagyon szeretem a klasszikusokat. A legtöbb Jókai regényt azt ekkor vettem meg magamnak, meg hozzá Mikszáthot és a többi nagyot.:)De órákat bolyongtam ott mindig és ha a szépirodalmi részen találtam olyat, ami érdekesnek hangzott megvettem.:) Szeretem a történelemmel foglalkozó könyveket is és az önéletrajzi írásokat is. A Habsburgokról megjelent könyvek, pláne, ha Sisi, vagyis Erzsébet királyné -akiről kapásból van legalább 3-4 tucat különféle terjedelmű iromány - szinte mindent megvettem. De a századfordulós Pestről írt könyveket, vagy a régi nagy színészek életét bemutató könyveket is szívesen vettem. A vallás az gondolom egyértelmű, hogy szintén az alapcikkek közé tartozik, útikönyvem is van néhány és végül de nem utolsósorban a fociról mindent. A Madridról, ami megjelent magyarul, az nekem megvan. :) Szert tettem néhány idegennyelvű könyvre is, leginkább spanyol nyelvűekre.A könnyített olvasmányokon túl a három büszkeségem spanyol nyelven:
    1. Egy útinapló Argentínából :) <3
    2. Maradona önéletrajzi könyve eredeti nyelven :)
    3. A napsütötte Toszkána <3
    Ezeket az Oktogonnál vettem Pesten, mert tapasztalatom szerint az a legjobb, ha idegen nyelven akarunk olvasnivalót venni és nem is túl drága. Legalábbis egy másik helyhez képest, amit még tudok tényleg olcsó...
    Most nem nagyon van alkalmam új könyvet venni magamnak, de könyvtárba járok, ezzel igyekszek valamennyit pótolni. Én is csak azt tudom mondani, amit Skyes: ha találsz valamit majd oszd meg velünk. :) Én is kíváncsi vagyok. :)

    U.I.: Utánanéztem a Daisy nyomában-nak. Én még nem hallottam róla, de majd beszerzem valahonnan. Jónak hangzik :D :)

    Puszillak!

    VálaszTörlés