2013. február 7., csütörtök

Csütörtöki "zefi"

Amit ma hülyére hallgatok. Tessék lássék, vagy inkább hallassék.


Calvin Harris, Tinie Tempah közreműködésével...
Mint oly sok számnál a kliptől ez esetben se dobtam hátast. Találó, de egyszerűen nem és kész.
Szerintem sok videó lehúzza magát a számot és annak a mondanivalóját, ha egyáltalán van. Megjegyzem nem mindig kell, hogy legyen. Jó ha vannak zenék, amik szimplán csak szórakoztatás céljából születnek.
Nem kell mindennek a miértjét keresni. Van, amit egyszerűen csak élvezni kell és kész.
Őszintén szólva én néha örülök, ha nem kezdek el mélyen gondolkodni egy szám hallgatása, vagy könyv olvasása közben... De nézzétek el nekem, ez csak én vagyok. Olyan ez nálam, mint a könyvből film.
Persze nem mindegyik könyvadoptáció csapnivaló. Sőt egyszer mindent meg lehet nézni. Van amit többször is...
Mint a Hobbitot, amit tegnap megint megnéztem és még jobban szeretem, mint az első alkalommal. Talán mert most nem kellett egy moziban a hosszútávon kényelmetlen székben ücsörögnöm. Minden esetre nem zsibbasztott le eléggé, így a flashin lévő másik filmet is megnéztem.
A Csata hajót, amit szintén nem először láttam és valószínűleg nem is utoljára, mert szeretem azt a filmet. És soha nem Rihanna miatt akartam megnézni. Az Ő szerepe, nem is tudom. Nem számottevő, de nem is elhanyagolható, mindenesetre kellően elég időt kapott ahhoz, hogy megmutassa, színésznőnek is elmegy. Egyébként ha a színészkedést színészekkel/színésznőkkel mérném, akkor a legalja KStew lenne, a csúcson pedig Martin Freeman vetekedne Johnny Deppel.
Persze ez így nem lenne igazságos az énekesnővel szemben, hisz ők főleg főszerepet játszanak, és rendelkeznek jó pár éb gyakorlattal. Khm... persze nem mindenki... de mindenképpen dicséret, hogy a Bellát alakító színésznőnél klasszisokkal jobb.  Tudom, hogy rajongó milliói vannak oda érte, de könyörgöm. MIÉRT??? Ő még a való életben sem képes érzelmekre. Vagy csak a kamera feszélyezi? Nem tudom, de nem is érdekel így hajtűkanyarral vissza is térek a filmre. Tehát köszönet a Transformes atyjának, aki megörvendeztetett minket egy hasonlóan látványos filmmel. Csak annyira volt mű amennyire egy robotos film mű tud lenni. Ennek úgy is csak  a képzelet szabhat határt. A tengeri harc egyenesen huhh... Főleg a a rész fogott meg mikor a már műemlékké nyilvánított hadihajót újra csatába vitték. :D
Totál háborúellenes vagyok, de talán E.T.-n kívül én is minden a Földre pályázó, gyíkszerű, vagy nem gyíkszerű parazitát szívesen lelőnék. Ellenszenves szereplő itt is akad, és sajnos teljesen egyet kell értenem azzal, hogy vannak emberek akik a halál markában is önzőek maradnak. Erről meg vagyok győződve...
Minden estre remélem, ha egyszer valóban szükség lesz arra, hogy a kis világunk védelmének érdekében ellenségek képes lesznek összefogni hogy legyen holnapunk. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése