2012. június 1., péntek

Hófehér és a vadász



Tegnap premieren voltam. A Man is Black III-ra igyekeztünk, de a Hófehér és a vadászra értünk oda.
Bevallom őszintén nem kicsit féltem. Kristen Stewart nem a kedvenc színésznőm. Szerintem van még mit tanulnia. Ennyire kifejezéstelen arccal már régen nem találkoztam a mozivásznon. A Twilihgt-sagaban is rémes amit alakít. Hogy egy őszinte mosolyt nem bír elereszteni. Biztos nem velem van baj, mert először a könyvet elolvastam és csak utána néztem meg a filmeket és egyedül az ő szerepébe tudnék elképzelni valaki mást...
Na de visszatérve debütáló új filmjére... Egy minimálisat jobbat alakított. Meghalni már nagyon jól tud, de a mosoly még mindig nem megy neki. Az összeszorított ajkakat elhagyta, de ugyanúgy bután tátog, ami szörnyen idegesítő. A lényeg, hogy sokkal rosszabbra számítottam.
Alapsztori? Gonosz királynő mások szépségét felhasználva fiatalodok. Mit neki botox... XD Évtizedeken, sőt évszázadokon át jár királyságról királyságra és mikor már mindent elpusztított maga körül tovább áll. Egyszerű, mint a fa ék. A tükör egy hatalmas aranytányér amiből még ki is folyik valami alakot öltő lepel, amit csak őt lát. Nem hogy megmondja neki, hogy ő a legszebb még hasznos szépségtippekkel is ellátja. Tőle kapta azt az infót is, hogy ha megeszi (bleee) Hófehér szívét, akkor örök élet fiatalság stb, stb vár rá. És ugye ezek vonzatai... Csak ez nem ilyen egyszerű, mert ott a motto miszerint a gonosz királynő él. A legszebb vére varázsolt el és a legszebb vére töri meg a varázst... (Nem egészen így, de valami nagyon hasonló)
Ami ugye tudjuk mivel jár... Öregedéssel és halállal. Pech...
Persze mint minden nagy hatalmúnak úgy neki is van egy szövetségese egy hűséges segítője jelen esetben a bátyja, akit elbűvöl a lány szépsége (?) és ezt kihasználva megszökik. Na és innen pörögnek az események...
Nem szeretném elmesélni az egész története túl részletesen.
Mikor már azt hiszed nem bukkannak fel a törpék, megjelennek. Új néven és új stílusban. Jaa és az egyik feláldozza az életét a királylányért... :(
Megjelenik a történetben a klasszikus szerelmi háromszög Hófehér, a Vadász ( akit Ariana a gonosz banya küldött a lány után, hogy hozza el a szívét) és William (a gyerekkori barát) között. Vajon ki lesz a befutó? Feltűnik a meséből jól ismert alma trükk. Na itt hatalmasat alakít Kristen azzal, ahogy haldoklik, de tényleg, aztán meg is hal... És a 21. században nem divat a kedves öreg hölgy, a szerelmes ifjú a nyerő. :D És mire észbe kap a díszes társaság a lány már halott. Én alapból a filmtől több romantikát vártam. Ehelyett kaptam a beteg perverzitást. A faszért kell csókolgatni a halott lányt? Már bocsánat. És jó oké az töri meg az átkot, de akkor is, legalább a végén elcsattanhatna egy igazi csók, de neeeeem. És még az idilli pillanatot is elcseszi KS egy vérszegény mosollyal... Tehát a vége csalódás volt, mert attól többet mertem várni. A többi nem, mert ennél rosszabbnak gondoltam. Viszont jót nevettünk az elejtett beszólásokon... Na meg azon, hogy ketten is telefonáltak a film közben. Nekem nem lenne pofám, de hát ez én vagyok. :D
Itt az előzetes... A magyar szinkron szörnyű. És Hófehér még selypít  is...


 

Egyszer azért megnézhető. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése