2013. március 2., szombat

Game of Thrones

Én se maradtam ki a Tronok harca című komolyan fertőző betegségből. :D
Bár nem most kezdődött, a lényegen mit sem változtat... RÁKATTANTAM...
Az első évadot befaltam, aztán jött a második és várom a harmadikat ami majd április elsején kezdődik.
De hogy miért is fogott meg annyira? Ami azt illeti fogalmam sincs.
De ha mégis találnom kellene egy okot, akkor azt mondanám, hogy, mert ez nem az a tömegsorozat, ami vírusként terjed csatornáról csatornára.
Egy fantasy sorozatról van szó, ami talán több burkolt valóságot takar, mint kitalált dolgot.
Mert milyen is volt az a kor? Háborúk, nyilvános kivégzés, hatalom vágy, szajhák, hűség, árulás... Egy teljesen elvadult világ, ahol már nem tudod kiben bízz, kinek higgy. A szívekben gyűlölet és bosszúvágy... Kifordult  emberi nézetek, beteges hajlamok és mindez elfogadottnak tűnik.
Talán az a bizonyos erő a falon túl pont ez miatt jött létre. Talán ez nem más, mint egy "özönvíz". Egy túlvilági erő, ami arra készül, hogy megtisztítsa a Hét királyság birodalmat.
Nos nem tudom, mert a könyvet ez esetben nem olvastam, de talán megszerzem.
Kíváncsi vagyok mi vár rám a lapok között. :)
De legjobban az érdekel, hogy a népes szereplőgárda ott is ennyire hidegen hagy-e majd... A hidegen hagy talán nem is jó kifejezés, mert vannak szereplők, akiket lendületből ütnék le. Vannak szereplők, akiket csak néha megrángatnék és ez esetben vannak a közömbösek. És az az érdekes, hogy ezek mindig cserélődnek. Talán ezért is nem tudok senkit a szívembe zárni...
Viszont valamit sikerült. Hogy éljek egy kifejezéssel, ami talán csak a több részes fantasy-kra jllemző:
A zene, Trónok harcásan tökéletes. És mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a harmadik évad Trailer zenéje. Egyébként a főcímdal az ami nagy kedvencem. ;)



2 megjegyzés:

  1. Szerintem a GoT-ban az a legjobb, hogy végre nem egy olyan fantasy könyv/film/sorozat, ami a Gyűrűk Urát majmolja, megpróbál olyan lenni, megpróbál ugyanolyan karaktereket és sémákat felvonultatni, hanem egyszerűen csak a saját útját járja. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez biztató! Most már biztos neki esek a könyvnek. :) Köszi!

    VálaszTörlés