2013. március 25., hétfő

Radioaktív, Burok

Elvileg hamarosan mozivászonra kerül egy újabb könyv siker (?) A Burok.
Nincsenek számok a birtokomban így nem tudom, és annál az egyszerű oknál fogva sem, mert nem olvastam, így személyes véleményem sincs. De majd pótolom egyszer valamikor.
Fülszöveg megvolt, ahogy a film előzetest is megnéztem.
A történet roppant egyszerű. Úgy vélem egy klasszikus formát sci-fibe öntöttek, ami ettől még klasszikus szerelmi történet marad.
Ami számomra érdekes az az, hogy van néhány ismerősöm, akik várják a filmet.
Megkérdeztem tőlük tudják-e, hogy könyv alapján készült. A válasz egyértelmű nem.
A következő információm az, hogy elárulom a szerző nevét. Nagyjából 10 % reagálja azt, hogy valahol hallotta a nevet, de meg nem tudná mondani hol. És amikor elmondom, hogy a Twilightot neki köszönhetik 50% megnézi ki a rendező és a szereplőgárda...
Jó poén :D
De amit látatlanban is tudok, az egy újabb filmzene, vagy előzetes dal az Imagine Dragons-tól =) ami biztos, hogy ehhez a filmhez köthető. A klip ebben az esetben se nyerte el a tetszésem, de ez már megszokott. ;)


2 megjegyzés:

  1. Én olvastam a könyvet, és nagyon szerettem. Nem is értem, hogy hogyan lehet ennek és az alkonyatnak ugyanaz az írója, de komolyan mondom. Szóval, egyszer, ha lesz időd... :D A filmmel viszont még olyan semmilyen a viszonyom.

    Ez a zene meg zseniális jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez már a sokadik könyv lesz, amit elolvasok azért mert Te szeretted. :) Én az alkonyatot is szerettem még mielőtt megnéztem volna a filmeket. :$
      A filmet majd olvasás után vagy nem tudom! :D
      A zene pedig nem kérdés, hogy zseniális-e. Mert naná hogy az!!! :D

      Törlés