2013. március 30., szombat

Újabb film, Újabb filmzene

Nemrég sikerült megnéznem Az éhezők viadalát.
Tudni kell, hogy nem járok sűrűn moziba, annak ellenére, hogy szeretek.
Viszont vannak igényeim az itthon nézett filmekkel kapcsolatban.
Nem nézek meg moziban felvett pocsék minőségű filmet, mert élvezhetetlen. Se eredeti hanggal, se szinkronosan bár ez nem jellemző se felirattal. A legjobb filmeket is lepontozza az elbaszottság ezen fajtája.
Inkább megvárom míg felkerül dvd minőségben.
Ez esetben néha megnézem eredeti hanggal, ha nagyon nem bírok magammal, de megszoktam várni, míg esetleg kap egy mozis szinkront, viszont gondosan kerülöm ez esetben a jól sikerült vígjátékokat, az influenza járvány idején játszott filmeket.

Ez a film valamiért sokáig nem került fel a pendrive-omra, aztán egymás után megnéztem kétszer.
Tetszett. És ebben nagy szerepe van Joshua Ryan Hutcherson, aki nekem nagy kedvencem. Ahogy  a filmjei is, többek között az Utazás a rejtélyes szigetre vagy Utazás a Föld középpontja felé, és persze a Híd Terabithia földjére, ami abszolút kedvenc.:)

És a filmhez tartozó zenékkel kapcsolatban pedig azt kell mondjam, egy két kivételével totál telitalálat. Még Taylor Swift - Safe and Sound száma is megfogott, igaz nem ez a kedvencem, de ez az ami meglepő, mert nem feltétlenül vagyok oda az énekesnő munkásságáért. Ez viszont szerethető és Én szeretem is. :)


2 megjegyzés:

  1. Még egy pont a mi nem közös Esztiben és Viiben listánkon :D Én ugyanis nem kedvelem Josh Hutchersont, sőt. Nem mondom, hogy rossz színészt, csak valami olyan hmmmm nekem benne mindig. Nem tudnám megmondani, mi.

    Taylor Swiftet én sem szeretem, ez az egy száma talán kivétel (olyannyira, hogy erre írom a Törékeny aktuális fejezetét :'D)

    Örülök, hogy tetszett a film egyébként, nálam is kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos ez talán nem is olyan meglepő. Nem igaz? :D
      Nem Ő a kedvenc színészem, még csak túlságosan jónak se tartom, de bennem is van egy olyan hmmm de ez pozitív hmmm...

      Na akkor beleválogattam megint egy számba. :)
      Ráadásul Törékeny... Tudok valamit XD

      Talán meg is nézem, újra! :)

      Törlés