2012. október 17., szerda

VB selejtezők

1000 éve nem írtam meccsről, de most fogok.

Tegnap beültem a TV elé és fogalmam se volt melyik meccset nézzem, és mivel a Magyar - Török kezdődött előbb, azt kezdtem el, hogy majd elkapcsolom. Aha, csak hittem, ugyanis belemerültem. Lekötött! Pedig meg nem tudnám mondani, hogy mikor láttam utoljára magyar meccset. Mindenesetre büszke vagyok most a Magyarjainkra. Az elején mondjuk rendesen féltem, hogy mire is vállalkoztam én, de a török gól után összekaparták magukat és bebizonyították, hogy tudnak nyerni és nem kapta el őket az a bizonyos betegség, hogy gól után leállnak. Továbbküzdöttek, aminek meg lett az eredménye, 3-1... :)
A meccs kilencven perce alatt az eredmények.com jelezte nekem, hogy a másik két meccsen történik-e valami és így utólag csak azt bántam, hogy nem láttam Ramos vagy Özil gólját, de ma reggel fél hatkor bekapcsoltam a TV-t, hogy megnézhessem a Spanyol - Francia meccs ismétlését és azt a bizonyos gólt. Hiába örültem így is, látni valahogy még jobb volt. Azt ahogy kapufára fejeli a labdát és centiken múlott, hogy nem talált be, szerintem igazságtalan lett volna, ha az a lehetőség, amivel végül gólt szerzett nincs. Megérdemelte és remélem ez ad neki egy olyan lökést és önbizalmat, amire szüksége van. Nem csak a válogatottba hanem a reálnál is.Egyébként a kezdőtől nem igazán voltam oda, de nem én állítom össze a csapatokat úgyhogy be is fogtam. A meccset pedig már az első félidőbe el lehetett volna dönteni. Minimum 3-0-nak kellett volna lennie.A második félidőbe a franciák vérszemet kaptak és Casillasnak megint csak sokat köszönhet a csapat.Na és persze mindenféle elfogultság nélkül Ramosnak. A határozottságával megint csak sikerült mentenie néhány helyzetet. Fabregas nem igazán volt a helyzet magaslatán. :/ De ez ilyen. Az a kihagyott büntető... Benzema pedig nagyon ment és akart, de nem járt eredménnyel. Nem mondom, hogy sajnálom, mert egyáltalán nem. A hosszabbításban lőtt gól pedig rémálom volt.Miért az utolsó utáni percben. Miért akkor? Alig hittem el, hogy így van vége. Ennél rosszabb már csak a Német - Svéd meccs volt.4-0-ból 4-4... Hogy a francba? Az elején minden annyira szép volt. Sőt még a második félidő is jól kezdődött. Aztán drága Gülükénk góljával bezárult a 'jól játszunk' széria és mintha átadták volna ezt a tehetséget a Svédeknek. Akik röpke 15 perc alatt, !TIZENÖT! rúgtak három gólt. Meg a hosszabbításban még egyet. Egyébként tegnap nagy sláger volt a 90 x-edik percben gólt rúgni, de ezeken kívül egyik sem volt döntő értékű. Mesut góljára visszatérve, Klose-tól nagyon nemes gesztus volt ahogy kitért Özil labdája elől és összehúzta magát egész kicsire, nehogy beleérjen. Mondjuk ha bele is ér az akkor is Mes gólja lett volna. Fura volt a rövid haja. Volt mikor nem láttam merre van, mert a hosszú hajat kerestem fehér pánttal. Olyan kisfiús most, de a játéka profi és remélem most már tényleg magára lel...


6 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Nya, ehhez muszáj most komiznom :D Most néztem meg a spanyol-francia ismétlést - ímmel-ámmal, mert közbe tanultam, de lényeg megvan :D - szóval Ramos egy isten. Mármint atekintetben, amit a pályán nyújt (arra, hogy mennyire überfantasztikusan jól áll neki a rövid haj, inkább nem térek ki... :D) Az egy dolog, hogy a védelem igazából miatta nézett ki valahogy, de hogy az összes szögletnél ott volt, és veszélyeztetett. Ráadásul mindig időben szerelt, és egy rossz megmozdulása nem volt. Tudtam eddig is, hogy a válogatottban Ramos tartja a lelket, de nem emlékszem, hogy mostanában vitte volna ennyire a vállán a csapatot, mert szerintem ő vitte a csapatot. Meg Iker, de ezt megszokhattuk már - ajj, komolyan, olyan rossz, hogy Alba kivételével nagyjából egyik Barcásról se tudok kiemelkedően jót mondani, de tényleg így van. :D Amúgy meg úgy örültem neki, hogy Ramos gólja után Xavi s Iniesta volt az első akik odamentek hozzá :)

    És amit a magyarjaink csináltak pedig szintén valami fenomenális volt :) Rég láttam őket ilyen jól játszani, és ha ezt márciusban itt folytatják, akkor mesés lesz :) Főleg ha esetleg Rudolf is felépül addigra :D

    Na jó, offolom magam mostanra :D Csak nem bírtam ki, hogy ne osszam meg valamilyenformán a véleményem :P
    puszi, Dorcsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szija!
      Örülök neked!
      Igen, Ramos mindenképpen a meccs embere volt szerintem is. Szépen játszott és öröm volt nézni, az a gól pedig hab a tortán. :)
      Nos igen Alba valamit tett, és sajnos ennyi.
      Meglátjuk mi lesz márciusba. :) Remélem most nem bízták el magukat túlságosan.
      Egész nyugodtan! Amikor csak kedved tartja! :)
      Puszi

      Törlés
  2. Először is: szép a dizi :)
    Na de a posthoz is írok. :) Sajnálom, hogy lemaradtam a spanyol-frnaciáról, de majd igyekszem elkapni valami ismétlést róla vagy legalább letöltöm és megnézem. Amilyen mákom van még a törökverést se láttam, szóval ez a kör most eléggé kimaradt nekem. :D
    Egy VB-selejtezőt néztem, a Chile-Argentínát és egyébként ott is a 90+ -ban lőttek szépítő gólt a chileiek. Volt valami a levegőben :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Ami azt illeti eddig selejtezőt se néztem szal illő volt, hogy ezt a hármat még ha ismétlésről is, de lássam! :)
      Ez a sok hosszabbításban lőtt gól már félelmetes volt! :)

      Törlés
  3. Háh, legalább már nem egyedül háborgok! :D Ami persze csúnya, hogy ennek örülök, de na.

    Azt hiszem, abban megegyezhetünk, hogy egyik meccsnek sem így kellett volna véget érnie. És szilárd álláspontom, hogy Fabrénak nem kellene kezdőnek lenni a válogatottban. Én Navast sokkal szívesebben látnám. Jó formában van, és nagyon gyors. Ja, és nem csak névleg csatár...

    Németeknél meg egyértelműen a védők aludtak el, vagy nem tudom, mit csináltak, nem volt Hummels, ami nagyon érződött, Badstuber meg... és kicsit remélem, hogy előbbi nem is lesz, mert akkor a BL-ben nem csak a Real lépne fel foghíjas védősorral.

    A magyar meccs nagyon jó volt :D Csak majdnem lefagyott a kezünk.

    VálaszTörlés
  4. Nem-nem! :D És nem csúnya az érzések csak ilyenek.

    Na igen! Azt hiszem ebben egyetértek.

    Az a német meccs. Hát én még most is sokkot kapok ha rá gondolok!

    Gondolom, hogy jó lehetett. *irigykedik* Azért gondolom ennyit megért. :)

    VálaszTörlés