2013. január 15., kedd

Miket nem látok Én? :)

Most mondhatjátok, hogy valami idióta fanatikus vagyok, amiért képes vagyok ezt megosztani veletek, de hát ez van. idén még lököttebb vagyok mint eddig és ezt is vállalom. :D
Az én nagyszüleim már nem élnek, de a barátom mamáját nagyon szeretem és bár nem pótolja az én szeretteimet, de azért valamit visszaad. :)
Pár napja voltam nála és egy levél ott hevert az asztalon, amire rápillantottam és egy idétlen vigyorral meg valami földöntúli hanggal egybekötve felkaptam az asztalról.
Tessék, azt láttam. :'D
 Egy levél egyenesen Madridból! Tudom nincs ebbe semmi különös, de mégis.


2 megjegyzés:

  1. Az ilyen dolgok engem is mindig megmosolyogtatnak, bármennyire is furcsa mások számára. :))) Kicsit mintha közelebb érezném magamhoz Madridot. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen valami hasonlót éreztem, mintha elérhetőbb lenne attól, hogy a kezembe tartok valamit, ami egyszer ott volt. :) Furi, de jó!

      Törlés