2013. január 22., kedd

Sorozat

Lángoló Chicago
A lényeg: A drámai akció-sorozat a tűzoltók mindennapi életébe enged betekintést nyújtani, így megismerhetjük a hétköznapi hősök emberfeletti harcát a munkájukban, akiknek hivatása az, hogy folyamatosan kockára tegyék az életüket. A szakma rejtelmeibe avatnak be minket a készítők, miközben beleláthatunk egyesek magánéletébe is, és szembesülhetünk a tűzoltók közötti összetartással, ellentétekkel és feszültségekkel...
 Nem vagyok túl nagy sorozatfüggő és ami általában tetszik, azt vagy abbahagyják az évad kellős közepén vagy átnyomják egy olyan alcsatornának, amit még egy saját műholddal se tudnék fogni. Na jó ez talán túlzás, de van igazság benne. Ezt jóformán el se kezdték és már le is vették a műsorról. Csoda let volna, ha ez alkalommal ez másképp alakul.


Akkor ez a bejegyzés mért született meg?  Nos azét, mert már napok óta előttem volt egy arc. Talán álmodtam róla, vagy csak úgy beugrott, nem tudom. Sötét haj, kék szem és borosta. Egy hihetetlen jóképű pasi feje villogott a retinámba. Egyszer csak felbukkant és nem tudtam hol, melyik filmben láttam. És ma végre beugrott. Taylor Kinney!!! Igen bizony. És azt hiszem beszél helyettem a kép... >>>>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése