2013. január 14., hétfő

Olvasok :')

Nem újdonság. Az utóbbi időbe elég sok regényt kiolvastam. Főleg éjjel. Az alvás nem az erősségem. A mostani könyvnek még a felénél sem tartok. Az eleje nem igazán tetszett, viszont nem engedtem a szokásomból miszerint három fejezetnyi időt adok egy könyvnek mielőtt végleg feladom. A folytatásba annyira beleéltem magam, hogy csak az ötödik fejezetre figyeltem fel. Na mondom hoppá. A könyv elrabolta az érdeklődésem és figyelmem, hála a  főszereplő hölgynek, aki amerikai révén egy megrögzött európai foci imádó, és jelenleg egy sérülésből lábadozik egy furgon hátuljában ugyanis elrabolták. Mellesleg FBI ügynök. Persze a történet azért nem olyan egyszerű. A miértet pedig még nem tudom, de ennek a bejegyzésnek ugye nem ez a lényege. :D

Holly 11 évesen Németországban járt az apjával. Jegyet kaptak az Európa Kupára, ahol is a Bayern München játszott az Aston Villa ellen...
Holly az első focimeccséről és csapatokról:

" – A németeket utáltam – jegyezte meg Holly. – Beképzeltek és gőgösek. Biztosra vették, hogy szitává lövik a briteket. Én meg nem akartam végignézni. De el kellett mennem. Amolyan protokolláris dolog volt, nagy
botrány lett volna, ha nem megyek el. Így
végül elmentünk. És a britek elverték a németeket. A németek nem láttak a dühtől. Én meg nagyon élveztem. Az Aston Villa játékosok meg olyan aranyosak voltak. Attól fogva beleszerettem a fociba. És azóta tart a szerelem."


Több szó nem igen esett a foci szeretetről, és nem is fontos a történetben, de akkor is felemelő volt... :D

A kérdéses meccs egyébként 1982-ben volt ahol is az Aston Villa egy góllal vert a nagy német csapatot. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése