2012. április 20., péntek

:D :D

Ma megint elmentem futni miközben írtam a Kézzel - lábbal következő részét. Persze vittem a kutyámat is Monát, aki egy Berni pásztor. Általában kerget, de kell nekem terelésre alkalmas kutyával kocogni. Na mindegy.
Nagyba futok és épp azon gondolkodok, hogy mi van ha találkozok valami vadállattal. Na igen ez nem meglepő ugyanis a terepfutást jobban csípem és a erdőbe szívesebben futok. Na szóval gondoltam egy merészet, hogy majd az én drága "kis" kutyám megvéd. Aha... Ahogy ezt lerendeztem magamba jött egy nagyobb fuvallat, és az én kutyám úgy megijedt, hogy azt se tudta merre van arccal előre. Persze szakadtam a röhögéstől...
- És én még rád akartam bízni az életem. - Mondtam neki, mire bevágott egy idióta nyelv lógatós pofát...


Ez nem az a kép, de ő Mona és valami hasonló fejet vágott... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése