2012. április 26., csütörtök

Szerte foszlott Madridi álom...


Játékosokat és szurkolókat is megpróbáltató 120 perc plusz a büntetők. A meccsnek még alig lett vége és teljes sokk hatás alatt vagyok... A könnyeim folynak és nagyon sajnálom, hogy ennyi volt nekünk a BL...
Lehet, hogy ha alszok rá egyet más színben látom majd a világot, de ez így lesz őszinte... Nem lehet mindent megnyerni. És ez a tempó azért elég feszített. Szerda, szombat, szerda, szombat, néha kedd. És ők se gépek, hanem emberek. A lényeg, hogy nem áll meg az élet és lesz még lehetőség akár BL-t is nyerni. De most előttünk a bajnoki, ahol még teljesíteni kell... És ettől se lesz kevesebb se a szemembe, se a szívembe a Real Madrid! Nekem akkor is ők a legjobbak. <3 data-blogger-escaped-br="br"> Talán kicsit csalódott vagyok. 2-0-nál megint elengedtük a meccsett. És igenis sokat köszönhetünk Ikernek. A védelem nem aludt, hanem túl aktív volt. Bár ha az a 11-és nincs, addig küzd a Bayern míg be nem rúg egy gólt. Egyébként a múltkor se, de ma sem tetszett a játékuk. Mondhatni utálom az egész bandát. Nem értem Mout se, bár ez nem új. Benzemanak mostanában nem nagyon nem megy a dolog, csak azt nem értem miért erölteti a kezdőde. Miért nem kezd be Pipitával??? És Di Maria? Nincs olyan meccs, hogy ne idiótáznám le szegényt...
Kihagyott helyzetek, pontatlan passzok, elcseszett szögletek. Ez mind mind jellemezte a mai játékot mindkét csapatnál... A hosszabítást akár ki is hagyhattuk volna... Ugorhattunk volna egyből a büntetőkre. Neuer fiatal, de nagyon jó hálóőr. Lehet akkora kapus, mint akár Iker, de méltó utódja Khannak.
Valamiért éreztem, hogy Ronaldo kihagyja, mert eddig mindet berúgta. Káká elkövette ugyanazt a hibát, Sergio meg... Miért azzal rugatnak gólt, ilyen fontos meccsen, aki nem szokott? Miért nem rúgta Gonzalo??? Komolyan kezdem azt hinni, hogy Mounak valami baja van vele...
Iker megint csak odatette magát és ezért ő a legnagyobb. Gyerekkorom példaképa, aki miatt kapuba áll az ember. Süt róla, hogy azt üzeni: csináld, mert képes vagy rá...
Kassai Viktor pedig tette amit kellett. Nem fújt összevissza. Igaza egy 11-est még megadhatott volna, de úgyérzem nem azon múlott...
Túl leszünk ezen is és kitartunk a csapat mellett, mert most még nagyobb szükség van a szurkolókra, akik kitettek magukért a Bernadeube. Szinte végig éltették a csapatot és ők is mind tudják, amit mi is, hogy mikor hibáznak vagy elrontanak valamit, van a legnagyobb szünkségünk a mi szeretetünkre. Így marad ami eddig!
HALA MADRID!!!

24 megjegyzés:

  1. Gondolom nem bánod, ha ide is kommentelek.:)

    Ahogy olvastam a soraidat csak bólogattam, bólogattam és bólogattam. Én is ugyanígy éreztem és érzek, de ezt majd én is megírom 6x hosszabban indulatoktól és érzelmektől túlfűtötten...
    Mourinhot egyszerűen nem értem. Ebben a kiesésben leginkább ő van benne, de nyakig szerintem. Egész évben nem rotál és akkor most, amikor a legjobban kéne mindenki kidől 90 perc után. Amikor láttam, hogy Ronaldo kifekszik a gyepre, tudtam, hogy nem lesz meg..
    A tizenegyespárbaj meg...Iker emberfeletti. Cé már a nagy számok törvénye miatt is kihagyta, Kaká nem találta saját magát és aztán odaküldik tizenegyest rúgni?! Sergio meg...én nem őt akarom bántani, hanem azt, aki odaengedte a meszes ponthoz.
    Egyébként Gonzalo januárban esett ki Mounál a pikszisből. Amikor kiestünk a Barcelona ellen a kupából, akkor a második meccsen nem ment neki és körülbelül ráhúzta a vizes lepedőt Mou a kizúgásért. Nem sokkal később a Rayo elleni meccsen Vallecasban pedig olyanokat ordított neki a dilis portugál, hogy a szemem is kikerekedett és azt hittem, hogy rosszul hallok....nyomdafestéket nem tűrő szavakkal szidta végig, amíg pályán volt. Ha ott lettem volna, biztos képen törlöm.
    Nekem van egy nagyon nagy félelmem ezzel kapcsolatban, pláne hogy Mou azt mondta, hogy marad még egy évet...

    na de a többit majd később a saját blogomon.:)
    Ahogy írtad, ettől nem lett kevesebb a szemünkben a csapat. Én köszönöm nekik ezt az évet még így is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bánom! :)
      Örültem neki, hogy be tudtam fejezni ezt a pár sort. Azt hittem elalszok mire a végére értem. De ha nem írom ki ezt akkor egész éjjel nem alszok és legközelebb jó ha éjfélkor újra ágyközelbe kerülök. Próbáltam nem valami sületlenséget írni!!
      De ez mekkora baromság már!!! Észrevehetné már az idióta portugál ha nyer nem egyedül teszi ha veszít az egész csapat veszít! Nem lehet egy rosszúl játszott meccsért leírni valakit! Ez annyira gyerekes és szánalmas! Az ilyeneken túl kellene lépni... És totál igaz! Ő a legnagyobb hibás! Én se Serget hibáztatom, hisz megpróbálta és nem rá fogok haragudni ha már Ronaldo és Káká kihagyta, de igazából rájuk se, mert idáig el se szabadott volna jutni. Ezt a meccset rendes játékidőbe kellett volna megnyerni. De megint elég volt a 2-0... A franc essen bele! Az élet minden területén él a szabály, hogy ha bebiztosítod magad az elején jó eredményekkel később már nem lehet gond. Ha nem, később már nehezebb lesz. Vagy lehetetlen. És erre jön ő és azt hiszi így is lehet eredményes.... De már ez se vita tárgya. Remélem azért nem kell félnünk attól amitől tartasz. Azért ott nem csak egy ember dönt. Pipitának meg majd küldjük a sok kitartást... Meg kitudja, talán megtörik a jég...
      Majd elolvasom! :)
      Én is köszönöm nekik! :) És várom a következőt! :P

      Törlés
    2. Én csupa unalmas dolgot csináltam, hogy el tudjak majd aludni. Elővettem a Falu jegyzőjét Eötvös Józseftől, ami egyébként nem rossz olvasmány, de éjfél után irtó fárasztó megérteni a XIX.századi nyelvezetet és 10 oldal után elnyomott az álom, hogy aztán a tizenegyespárbajjal álmodjak...
      Túl makacs Mourinho ahhoz, hogy belássa, ha hibázik. A múlt őszi Nou Camp - beli 5:0 után még lehajtott fejjel beismerte, de azóta...Ez pedig azért is piszkálja a csőröm, mert egy 2 meccses párharc során nem a másodikról kell bűnbakot keresni, hanem elismerni, hogy elszúrta az elsőt. Az is az ő sara volt...
      Teljesen igazad van! 90 perc alatt bőven le lehetett volna rendezni.
      A vezetőségben nem tudok megbízni. Perez anno azzal kezdte, amikor madridista lettem, hogy hiába vágott 100 gólt Morientes, eladta a fenébe Ronaldo miatt.Azóta nem bízok benne. Ő még mindig azt hiszi, hogy úgy mennek a dolgok a Real Madridban, mintha a FIFA 12-t nyomogatná a PS-en....Mounak meg tavaly még Gonza volt a mindene, most meg fordult a kocka...(pedig ha Gonza nem dől ki fél évre, akkor Benz a kezdő közelébe se szagol, bármibe le merném fogadni)
      Én is és remélem, hogy az majd még jobb lesz, mint ez az idény volt!:) bár még ebből is van 4 forduló. ;)

      Törlés
    3. Mehetne a fenébe. Nekem nem hiányozna! Nekem aludnom se kell, hogy a 11-es rugásokat lássam. Elég ha csak arra gondolok és látom ahogy Ramos a kapu fölé lövi... Tudom, hogy nem rajta múlt és nem azon az egy gólon, de áááá még most is könnybe lábad a szemem pedig nem vagyok a sírós fajta, de ez most nagyon rossz. Bár akkor ők?... Nem is sajnáltatom itt magam tovább. XD
      Nagyon remélem, hogy nem tervezik ezt tenni. Bár én elég naív természet vagyok és túlságosan nagy bizalommal vagyok az emberek felé. Pedig... Mindegy...
      Nos igen van még vissza négy forduló. De fog hiányozni... Mindig hiányzik... :)
      Miután írtam utána már simán elaludtam. Egy olyan olvasmányból szerintem semmit nem fogtam volna fel... Előtte éjszaka aludtam vagy három órát most kb négyet, mert ötkor kelnem kellett. De holnap aludhatok! :D

      Törlés
    4. Nekem pont akkor ment el a netem, amikor Ramos odament a meszes ponthoz, azóta se néztem meg, hogy hogyan rúgja fölé.Mikor visszajött már Neuerék őrjöngtek....
      Nekem is sírnom kell, ha eszembe jut ez az egész...
      Az is kérdés, hogy Gonza mit akar? 10 éves kora óta a Madridban akar játszani, azt tudom, de meddig fogja még alázattal lehajtani a fejét és elfogadni a helyzetet?
      Nekem is nagyon fog hiányozni. Az EB annyira nem érdekel, a Forma1 meg nem ugyanaz, na... :D
      nekem is annyi maradt meg belőle, hogy valami betyárt akarnak elfogni és kivallatják a falu egyik kovácsát. Ennyi.:D Durvább a fogalmazása, mint Jókaié. :D

      Én is megírtam az én értékelőmet....

      Törlés
    5. Jókait szeretem... :)
      Mikor felröppent a hír, hogy Pipitára ajánlatot tesznek, az apukája azt nyilatkozta, hogy a fia marad a Madridba és hogy számítanak rá. Nos hogy azóta mi változott és mi nem arról fogalmam sincs. Én szeretném ha maradna.
      Én azért nézem majd az EB-t. A Forma 1 kicsit se ugyanaz! De nézem, mert Kimi, ahogy a Motor GP-t mert Rossi. A kézi labdát mert a válogatottba sok a Veszprémi. És azt hiszem ennyi. Úgy is hamar szeptember lesz! :)
      Olvastam amit ítrtál! Tetszett! :))

      Törlés
    6. Őt én is. A Szeretve mind a vérpadig az abszolút kedvencem tőle. :)
      Ma már azt olvastam, hogy Higu papa megpróbálta elpasszolni Gonzát a PSG-nek, amiért berágott rá a Real Madrid, de elutasították a franciák ajánlatát, miközben a Chelsea is szeretné megszerezni... Remélem, hogy marad Madridban!
      Én is, de azért az mégse a Real Madrid.:) A Motort is szereted? :) A kézilabda nálam is. :)
      Köszi! :)

      Megyek elolvasom a Kézzel-lábbalt is :)

      Törlés
    7. Hát akkor már nagyon más a szitu. :/ Ha egyet visszautasítanak visszautasíthatnák a többit is! :) Higu papa meg ne ugráljon. De mit mond Pipita? Arról nem hallani? Én is nagyon remélem, hogy marad! :)
      A motorér is odavagyok! Mióta megéreztem milyen 260-nal tépni... Hú hát az valami eszméletlen. Én elhagytam a szívem. Szerintem adrenalin túladagolásom volt és annál a sebességnél már nem félsz, mert úgyérzed nincs mitől. Na aztán mikor le kell szállni amikor már a szíved utol ér és csökken az adrenalin úgy remeg a lábad, hogy képtelen vagy rá állni. Én leültem az út szélére és hagytam hogy az élmény előtörjön egy boldog sikításba... Na azóta szeretem a motort. És képes vagyok beleszeretni egy 2000ccm suzuki motor doromboló hangjába... :$
      Hát nem RM az tény de jobb mint a semmi. :) Remélem tetszeni fog! :)

      Törlés
    8. Szerintem is. Én esküszöm megyek tüntetni, hogy el ne engedjék azt a gyereket! :) Higu papa mint a fia egyik képviselője szereti nagyon a kavarást. Eddig ahányszor valami katyvasz volt Gonzalo körül, ahhoz mindig köze volt Jorgénak... :/ Ő azt mondta, hogy a Madridból szeretne visszavonulni és max csak akkor lép előbb, ha megnyeri a BL-t, tudomásom szerint.
      Ahogy így olvastam végigfutott rajtam egy jól eső borzongás. Biztos eszméletlen jó lehet! Én is ilyen vagyok, bár az autókhoz picit jobban konyítok. Volt mikor lógtam a gimiből, mert mikor volt az Ágyúgolyó futam annyi autócsodát lehetett látni a Tudományos Akadémia előtt, ahonnan továbbindultak....fú...a Ferrarinak gyönyörű hangja volt.
      Nagyon tetszett, ezt le is írtam a kommentben.:)

      Törlés
    9. Na igen mindig azok kavarnak akik túl közel állnak hozzá! :/ Maradjon csak a seggén madridba! :)
      Szívesen motoroznék is, de se a barátom, se a szülei nem engedik! Pedig csak egy Derbijük van ami jó ha dombon lefelé csövön megy 75-öt! :D
      Így marad az autó. Az elérhetőbb mint egy gyorsasági motor. A Ralyt szeretem még. Volt egy ismerősöm, aki indult az országoson és voltam pár futamon mint szerviz csapat tag. :) Egyszer navigáltam is. Had ne mondjam. Én még akkor is eltévedek ha ki van nyilazva az út. Előtte pálya bejáráson nekem kellett írni, hogy milyen kanyart milyen hosszú egyenes követ. Ez kicsit más mint az F1. :)
      Ágyúgolyó futam kimaradt. :) Nem esik útba. Biztos jó lehetett! :) Tuning találkozón voltam már, meg francia autós talin. Ennyi. :)
      Olvastam! Köszönöm! :)

      Törlés
    10. A múltkor az öccse miatt fájhatott Gonza feje, mert a Twitteren írt valami Mourinhora....szóval szegény alatt a saját családja aprítja a fát.:/ Neki akkor is a Madridban van a helye és kész. :D
      Nekem elég a bicikli is, én ilyen nagyon vidéki vagyok itt a nagy magyar alföld szélén. :D :D
      Csajszi, most leesett az állam.Komolyan mondom felnézek rád.Én is de kipróbálnám egyszer a rallyzást!:)
      Az Ágyúgolyón indulók nagy része elég idióta volt, de az autók látványa és hangja mindent feledtetett. Ferrari, Lamborghini, De Tomaso...<3

      Törlés
    11. Biztos az is egy élmény lehetett! :) Ferrarit már láttam, de fáj a szívem egy narancs-fekete lamborghini testközeli látványára! :P
      Hát igen! Ez így nem jó, hogy a család tesz keresztbe! De figyelembe kell venni, hogy nem ő írja és hiába a családja el kell vonatkoztatni ahogy a többi rajongótól, mert az elfogultság sokszor veszélyesebb mint az irigység!
      Nekem is van biciklim és szeretem is csak defektes és még nem jutottam el addig, hogy egyáltalán gumit vegyek! Na meg a többi! Ráfér a tatarozás, mert a végén még megbüntetnek érte! :/ Itt csak akkor hagynak békén ha profi biciklis ruciba tekered a kilómétereket! Amúgy még azt is megszámolják megvan-e az összes küllőd. A kocsinál így alapból kevesebb a hibalehetőség! :P Vicces de így van...
      :$ Köszi! Az a fajta vagyok aki nem igen tud megmaradni a seggén, ezért mentem ahova hívtak! :) Így sikerült ezt is... :) Legyen hozzá szerencséd! :)
      Higu meg marad Madridba! Kell ő oda! Én tudom! :)

      Törlés
    12. Láttam már narancssárga Mucielagot meg egy fekete és egy fehér Diablot is.:)
      "az elfogultság sokszor veszélyesebb mint az irigység" -> ez teljesen igaz! Már én is rájöttem...
      Én apuval közösen használok egy biciklit, mert nekem sajnos nincs sajátom. Így is csak akkor kapom meg, ha a város másik végébe megyek, amúgy marad a lábbusz.:/
      Köszi! :)
      Legyen igazad!:) Ma már ezt írták, hogy Pipita ügynöke is Madridba érkezett, hogy tárgyaljon. Mounak éreztetni kéne vele, hogy számít rá és jövőre ha úgy alakul még kitúrhatja Benzemát a kezdőből, mert nincs kőbe vésve, hogy ki az első számú csatár és ki a második...

      Törlés
    13. Olvastam! :/ Az is lehet, hogy nekiálltak szervezkedni Gonza meg nem is akar menni sehova. Mounak meg látni kéne, hogy Benzemanak most nem megy. Ha tetszik ha nem ő nem 90perces játékos és az utóbbi időbe sokat játszott eredménytelenül, attól hogy kapura rúg még nem lesz gól. Ezekután meg attól félek, hogy ha most pályára küldené Pipitát olyan bizonyítási kényszer lenne benne, hogy azért nem lenne eredményes! Ezekután a portugál meg mosná kezeit holott ebben az esetben ő lenne a hibás...
      Mindenestre elsősorban azért szorítok hogy kerüljön be a kezdőbe...
      Nekem lomisoktól vásárolt biciklim van, de gyerekként sose kaptam. A bátyám bezzeg igen. Hazudok a keresztapám összerakott nekem egyet csak tesóm abból újította fel az övét. Így volt bicikli nincs bicikli. :/ Bár ezen ne csodálkozzunk mikor a szintén kepától kapott számítógépet eladta mikor előszőr lekerültem a balcsira melózni. :/ de mindegy...

      Törlés
    14. Hát tessék...nem is kapott ma lehetőséget. :/ :( Mou miért akarja elérni, hogy Kaká is és ő is lépjen? :S :/ én ezt képtelen vagyok megérteni.... :/ Pipita csak akkor játszik rosszul, ha úgy érzi, hogy nem bíznak benne, de ha valahogy bepattan róla az első gól, akkor onnantól már nem görcsöl. Én nem féltem ha játszhat, mert amíg rajta múlik, addig ő meg is csinálja...mindig meg is mutatta. Viszont a mai után mi járhat a szerencsétlen fejében?
      Az hogy én most hogyan érzek az meg a másik.Mounál jobban még jobban utáltam edzőt, ez biztos és emiatt most össze is vesztem pár madridista barátommal. Mikor idejött még én is odáig meg vissza voltam, de mára átestem egy komplett pálforduláson. Egyszerűen a hülyeségei miatt már nem úgy ülök le meccset nézni, mint régen és ez nagy baj...egyre inkább úgy érzem, hogy eltávolodok a csapattól, pedig nem szeretnék...és ez az egész helyzet is ami kialakult fáj....
      irtóra remélem, hogy a Bilbao elleni meccsen kezdeni fog és valaki meggyőzi, hogy maradjon legalább még egy évet!

      Nekem a régi bicajom még a nagyim nyerte tombolán. :D Hát nem semmi a tesód...:/

      Törlés
    15. Na hallod, ilyet se mondtam még soha! Eddig kattogtam, hogy nem láttam a meccset. Most viszont ÖRÜLÖK NEKI!!! :@ Ááááááááááááá...
      Na jó most őrült-ködök... Én se értem ezt az egészet! Így biztos, hogy nem fog maradni. Ki akar állandóan kispadon ücsörögni arra várva, hogy esélyt kapjon. Senki! És hiába szeretném, nagyon szeretném, hogy maradjon így nem fog. És meg fogom érteni!
      Miért nem ment el ez az idióta?
      Már akkor mikor szó volt róla, hogy visszamegy Angliába se sajnáltam túlságosan.
      Mérges vagyok!!! Nagyon!!! És rosszul érzem magam! :(
      Bocsi, de nem is tudok mást írni! Baszott nagyot csalódtam!!! :(

      Törlés
    16. Én sajnos láttam. Komolyan ott tartottam a 70. perc környékén, vagy mikor, amikor beküldte Albiolt, a harmadik cserét, hogy kikapcsolom a tv-t a fenébe, pedig végignéztem a meccseket még akkor is, amikor a Madriddal törölték fel a gyepet... Egyébként még melegíteni sem küldte el...
      Én is megértem, de piszkosul fáj. Így leülni most a következő 4 meccs elé (3 bajnoki meg Katar), hogy ezek lehet, hogy az utolsó meccsei a csapatban....sírnom kell.:( Nem értem, hogy azt, aki csereként több gólt szerzett mint Benzema kezdőként miért mellőzik ennyire??? Nonszensz, hogy egyáltalán erről kell beszélnünk egy ilyen szezon után. Ez a trió történelmet írt, egy ilyen támadó triót nem szabad megbontani, egyik kiválásával sem...csak normálisan kellene rotálni, ennyi lenne a nagy feladat, de Mou... Gonzának lehet, hogy Mendest kéne felfogadnia ügynöknek, akkor biztos nem akarna tőle szabadulni José. :/ Pedig ez a gyerek nem ezt érdemli. Hányszor húzta ki a sz@rból a csapatot, mert amikor mindenki csődöt mondott, ő vitte a hátán a csapatot alig túl a húszon a 3 pontokat érő góljaival...Ő, aki mindig kitette a szívét-lelkét a csapatért...Istenem...:(
      Nagyon éreztem, hogy ez lesz, ezért is buktam ki annyira, amikor Mou bejelentette, hogy marad. Ekkora egy ... egy .. nem is tudom milyen edzőt még életemben nem láttam. nem is utálom...gyűlölöm.
      Nekem is elszúrta a napom.:( Csak tengek-lengek itthon és valahogy semmihez sincs kedvem....ez felért egy gyomorszájassal. :/ :(

      Törlés
    17. Sose hittem, hogy ez ennyire rossz érés tud lenni és legszívesebben én is sírnék... El nem tudom képzelni mennyire rossz lehet ez neked, mert ugye neked ő a szíved csücske. És mennyire rossz lehet neki mikor szereti ezt a csapatot... Már nem egyszer megtapasztaltam, ennél nagyobb és fájdalmasabb események nyomán, hogy a földön nincs igazság, de hiszem, hogy minden okkal történik és ha minden úgy alakulna ahogy azt az ember szeretné, csak akkor lenne igazán nagy káosz a világon... nyugtatom magam mert becsavarodok, de utolsó percig reménykedek, hogy valakinek megjön az esze és kiáll azért a fiúért aki, ahogy írtad már nem egyszer mentette a meccseket a góljaival és ezzel a csapatot és Mout is...
      Írni akartam, de elment a kedvem. Nekem... Pff.. De azért egy bejegyzésre futotta, csak mert azon a cikken nevetni tudtam!

      Törlés
    18. nekem konkrétul úgy érzem, hogy összetört a szívem. A mérleg egyik serpenyőjében ott van a Real Madrid, a 7 éves szerelmem, a másikban meg Gonzalo, aki számomra már annyira összenőtt a klubbal ez alatt a 3 év alatt mióta szeretem, hogy az hihetetlen...nagyon fájdalmas tud ez lenni. Ráadásul feltépődtek a régi sebek is, amik akkor keletkeztek, amikor Morientestől váltak meg hasonlóképp, nem akarom ugyanazt átélni.
      Teljesen igazad van és hidd el, nekem sem kell bemutatni hogy mi tud igazán fájni.Az életemben már történt pár dolog..."Ha baj van,sosem embert kérdezz,mindig csak Istent,az ember esetleg téved,Isten soha,legfeljebb saját érdekedben késik a válasszal."
      Én is, amíg nem olvasom a hivatalos közleményt, addig végig reménykedni fogok, mert "Sosem szabad elveszteni a hitünket és a reményt." Szeretném ha majd azt mondhatnám, hogy ez csak egy rossz álom volt és szeptemberben ott lesz a Madrid kezdőjében, Mou pedig észhez tér végre. Bárcsak tehetnék valamit!
      Olvastam, haláli XD Amúgy nekem sincs kedvem írni, pedig ott van félig készen az Un sueno...

      Törlés
    19. Egyébként ahogy olvasgattam a hozzászólásokat a Marcán és az AS-on, látom, hogy sok madridista Mou ellen fordult ezért a lépéséért....

      Törlés
    20. :( ahjj egyre többet foglalkozik ezzel minden. Mármint Kaká és Pipita távozásával és most már egy pozitív gondolatom csincs. Meg mi az, hogy még Mou haragszik? Nem gondolja hogy ha a játékosai idáig jutottak annak oka van? Komolyan mondom... Valaki rántás már vissza a földre ezt az embert és nyissa ki a szemét... Ez a csatár sor ahogy írják a legjobb ez a hárnas nem ismer lehetetlent.... Ő miért nem lát a fene nagy egoizmusán és büszkeségén túl? :(
      Akkor sírtam ilyenért utoljára mikor Davids le lett írva. Most már tudom, hogy nem. Nem bírtam megbarátkozni a helyzettel. Bár azt hittem mindezt csak mert gyerek vagyok. Hát nem. Egyet tudok, ha végetér a Real Madrid iránti elkötelezett szeretetem akkor ott fejeztem be a foci nézést. Bár itt még nem tartok...

      Törlés
    21. Igen, most már mindenhonnan ez ömlik, de azért még megpróbálom magamra erőszakolni az optimizmust, mert különben becsavarodnék teljesen...
      A blogomba éjjel majdnem ugyanezt írtam le Mouról, mint amit Te írsz.
      Valami hasonló jár az én fejemben is. Persze megsirattam pár játékosunk távozását a múltban is, de ehhez hasonlót még nem éreztem egyszer sem. Ha valaki linkel nekem egy videót Gonza góljaiból, nekem a torkomban ott a gombóc, amíg nézem. Ha a szemem elé kerül egy újabb cikk a jövőjéről, akkor is. Néha még 1-2 könnycseppet is ejtek, aztán meg magyarázkodhatok itthon, hogy csak az allergia miatt könnyes a szemem...Nekem mindig azt mondják, hogy komolyodjak meg, már 22 múltam, kinőttem a rajongó tinicsaj korszakból,de most mit tehetnék? Ahogy már nem egyszer leírtam, nekem a szívem csücske ez a gyerek és ez így nem egyszerű állapot. Majdnem olyan érzés, mintha egy régi barátomról vagy egy távoli unokatestvéremről lenne szó - ami azért helytálló kicsit, mert madridistának lenni az is jelenti, hogy beletartozunk a klub családjába -.
      Szeretném ha nem kellene megtudnom, hogy mi lenne, ha.... de még az is benne van a pakliban, hogy akkor többet nem nézek meccset...

      Törlés
    22. "...Nagyon szeretném a jövőben is azokkal folytatni a munkát, akik most itt vannak. Hálás vagyok minden játékosomnak, mindenért, amit tettek. Szeretjük minden játékosunkat, és ugyanez igaz az edzői stábomra is..."
      "Bár a hivatalos verzió szerint Higuaín nem eladó, Kaká esete pedig különleges, a Marca szerint a Rea Madrid vezetése a duóért cserébe nem kevesebb, mint 70 millió eurót remél. A brazil játékosért 30, az argentínért pedig 40 milliót vár a spanyol klub."
      Most akkor, hogy is van ez? Nem szép dolog kétségekbe hagyni a szurkolókat! Valaki beszélhetne egyenesen... Esküszöm megérdemelnének egy full üres stadionos meccset...
      Szerintem az aki rajong valakiért vagy szurkol egy csapatnak esetleg olyat csinál amit szeret az semmivel se éretlenebb, mint az akinek semmihez vagy senkinek nem áll közel a szíve... Sok fiatal érettebben gondolkodik mint náluk idősebbek. Nem hiszem, hogy attól gyerekes valaki ha rajongásig szeret valakit. Én is megkaptam a focistákkal díszített mappám miatt. Meg a pénztárcámért amibeb ott pihen Iker és Sese... De a legkevésbé sem érdekel...
      Egyre jobban utálom Mout... Igaz, hogy a neten már cáfolta hogy rossz lenne a kapcsolata Zizouval, de olvastam az egyik mai lapot és grrrr...
      Míg Zizou a földön a jár és ő is tudja, hogy amit Mou csinál az nem feltétlenül jó, addig ez a barom Istennek képzeli magát és mindenkit ki akar golyózni, aki nem hódol be neki. Szívesen megrugdosnám és mondanám neki, hogy ember ez neked is fáj...

      Törlés
    23. Igen valaki végre kiállhatna a szurkolók elé és megmondhatná, hogy most akkor fehér vagy fekete....mert azért a félsz még a meccs után is bennem van. Mondjuk az újságokat sem kell félteni, a Marcát meg pláne nem....a főszerkesztő kvázi bevallotta,hogy hazudnak össze-vissza, szóval hiába állna ki valaki, nem biztos, hogy ugyanazt olvasnád el a másnapi újságban, mint amit ténylegesen mondtak.
      Én is ugyanezt csinálnám Mouval...sőt én inkább 2x durvábban. Az öcsém azt mondta nekem, hogy vigyázzunk, mert Mounak nem az számít, hogy valaki a klubhoz legyen hű, hanem az, hogy hozzá.... na és hogy minél nagyobb hatalom legyen a kezében és ha túl sokat hagyják ugrálni, akkor majd elég nagy bajba kerülhetünk, ha egyszer lép.

      Látod, szerintem sem. Én anno a lelkészi szolgálatra adtam a fejem - más kérdés,hogy nem jött be -, ha éretlen és gyerekes lennék, nem gondoltam volna ilyen komoly hivatásra. Jó tudom, idiótán tudok néha viselkedni meccs alatt, után, de hát Istenem! Ha dühös vagyok jól esik rávágni az asztalra és akkor ki is adom magamból a frusztráltságomat. Ha meg nyer a csapat és mondjuk Gonzalo egy kegyetlen nagy meccset játszik, akkor meg lepacsizok az ajtófélfával.Babona.:D
      Nekem is focistákkal díszített volt a mappám...sőt a füzeteim nagy része is!A falon egy egész képtár van a Real Madridról és Gonzaloról, van egy tucat könyvem és mindenféle cuccom a Real Madridról és a pénztárcámban én is hordok ám valamit...egy Madrid címert és egy képet Gonzáról. Én mindig azt szoktam mindenkinek mondani, hogy nekem 2 dolog szent: a vasárnapi istentisztelet meg az, hogy ha meccs van, akkor felőlem kifordíthatják a világot a 4 sarkából, nekem akkor csak Real Madrid van meg Gonzalo Higuaín van. Ezen a kettőn nem változtatok senkinek a kedvéért sem.Persze ha évek múlva lesz egy családom az átírja a forgatókönyvet, de addig... ezzel a szenvedélyemmel együtt szeressenek.

      Amúgy:
      CAMPEONES!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Annyira jó volt ez a meccs! nekem így volt tökéletes A Csapat <3 :) Olyan boldog vagyok!!!!! :) Gonza szép gólt rúgott, látod mondtam én, hogy csak lehetőség kell neki. Ha pályára engedik én nem féltem.:) Na meg az 50. perc környékén mit csinált már a Bilbao védelmével? Ajj de sajnálom, hogy abból nem lett gól. :) Bajnok lett a csapat! ááááááááááá :D <3 éjjel 2-kor nagyban hallgatom itt a 90-es évek bulislágereit, eszem ágában sincs aludni pedig egy kortyot se ittam, de kb ülve táncolok a széken :D
      Egyébként ezt nyilatkozta Gonza a meccs után: "Most nagyon boldog vagyok Madridban és még sok van hátra a szerződésemből, de most nem szeretnék erről beszélni"

      Törlés