2012. április 29., vasárnap

"Variációk egy témára" avagy CR gólöröme...

Kanyarodjunk vissza a megnyert el Clásico-ra... A minap nyomtak a kezembe egy újságcikkel melynek főszereplője Cristiano Ronaldo... Sok anti Real Madridostól hallottam, hogy mikor CR berúgta a mint később kiderült mindent eldöntő gólt, hogy mennyire nagyképű volt. Tényleg az lett volna? Ők irigyek vagy én vagyok elfogult? Ez az újságcikk határozottan komolytalanra véve a figurát felsorolt 10+1 lehetséges variációt, hogy vajon mire gondolt Cris mikor berúgta a gólt. Nem háborodtam fel, nevettem rajta, de a bejegyzés végén ott lesz majd, hogy szerintem mire gondolt a csatár mikor visszafogottan ünnepelte a hálóba juttatott labdát...

1. "Remélem lassítják olyan szögből, hogy a combizmom villanása rendesen látszik, még a hajzselémből is kentem rá. Szabadot persze nem rúghattam egész meccsen, pedig egy új terpeszállást is kitaláltam."


2. "Aranylabda, Aranycipő, aranyozott Porsche, na jól van, Cé fiam, lassíts kicsit, megáll, higgadtan ünnepel, a méltóság az első. Második a Barcelona, muhaha."


3. "Tényleg kellett volna fogadnom Ramosszal egy nőbe, hogy gurítok ma is egyet, legközelebb nem leszek babonás."


4. "Még kettő hiányzik a mesterhármashoz, zúzzunk. Mennyi van még hátra?"


5. "A Münchenben lenyúlt cipőmben még kétszer visszahúztam volna, és sarokkal teszem be, de én is embere vagyok, összezavart a bajor bűnözés."


6. "Hol a statisztikusom? A lassítás alatt már legyen kinn a honlapomon, most éppen milyen rekordot döntöttem meg. Találjon ki egyet, mit bánom én."


7. "Akkor most meglesz a Playboy-interjú, amit Mourinho ígért. Azt hiszem, ebben a beállásban jól mutatok. Na hagyjuk, jönnek a többiek örülni."


8. "Biztos nem fogadtam Ramosszal egy nőbe? Lehet kettő is, annyira nem fáradtam el, ennyit a Barcelonáról."


9. "Gól. Na. Ez is valami. Khedira is lőtt már, vágjátok, Khedira. Minek túlragozni?


10. "Kitől jött a gólpassz vajon? Csak arra figyeltem, hogy esztétikusan fussak. Amúgy is összekeverem néha a többieket. Na mindegy."


10+1. "Ki az a Messi?"

Ronaldo a 73. percben talált az ellenfél kapujába. Ami a rendes játékidő végétől is "messze" van. Hát még a plusz percek. Ez egy nagyon fontos meccs volt, amit meg kellett nyeri, mert nem volt mindegy, hogy az akkor meglévő négy ponthoz kettő vagy három pont adódik, vagy esetleg az a három pont vesztődik. Ő pedig tudta, hogy nem bízhatja el magát. Kaptunk mi már a 93. percben is gólt. A meccsnek pedig akkor van vége mikor elhangzik a hármas sípszó. Ez pedig nem az a mérkőzés volt, amit elengedhettek volna. És a visszafogott mozdulataival egyetlen dolgot sugallt:
A meccsnek még nincs vége.


Erről a cikkről lenne szó és csak azért tettem be, mert a 7. pontban említett Playboy beállás ez lenne! :D

2 megjegyzés:

  1. A Payboy beállás az inkább a combmutogatós lenne szerintem :D
    "A Münchenben lenyúlt cipőmben még kétszer visszahúztam volna, és sarokkal teszem be, de én is embere vagyok, összezavart a bajor bűnözés." - > ez kész XD
    Egyébként nekem tetszett ez a gólöröme.Pimasz, de jó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszett az a gólöröm. :D Sőt...
      Az a beállás szerintem is inkább oda való lenne, de a cikkbe ez a kép volt. :)
      Amit kiemeltèl azt el is írtam, de ott az embere az emberből de szerintem rájöttél! :)
      Én jót nevettem rajta! :)

      Törlés