2012. november 7., szerda

Köszönöm, köszönöm és köszönöm....


Idén előbb jött a Jézuska. :D A blogomon biztosan!
Minden esetre ünneplésre adtatok okot!
Mikor kevesebb mint egy éve megnyitottam a blogom, amin két történetet indítottam, nem hittem volna, hogy valaha is elérem ezt a látogatottsági szintet. Kitörő örömmel és könnyes szemekkel tudatom, hogy az olvasóimnak köszönhetően ma átléptem a 100.000-et és ez nekem akkora ajándék, amit soha nem mertem volna kérni. Ezek nem pusztán számok. Ebben látok hitet, bizalmat és várakozást. És nagyon-nagyon hálás vagyok minden egyes kattintásért, pipáért, kommentért, üzenetért. Mind nagyon sokat számít és sokat segít abban, hogy folytassam, és bár csak egy lelkes amatőr vagyok, bízzak magamban. :)
Nagyon-nagyon boldog vagyok!
=D
Köszönöm Nektek!
Imádatom!
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése