2012. május 17., csütörtök

Sese & Canelita

Ma megvettem a KS új számát. Már ennek alapból története van. Tudni illik kis városunkban két helyen is lehet újságot kapni, plusz a postán. Gondoltam rápróbálok, de általában a közelben lévő nagyobb városba szoktam vásárolni menni. Az egyikbe nem szeretek bemenni a másikba inkább, de ott közölték velem, hogy nem rendelnek, mert még ott van a nem is tudom... három hónappal ezelőtti? Én lesokkoltam. Jobb helyeken az ilyen újságokat leakciózzák vagy visszaviszik. Neem ők tartogatják és teljes áron osztogatják. Mondom oké, akkor köszönöm szépen azt nem kérem. Még egy megerősítést miért járjak kicsit messzebb beszerezni a dolgaim. Aztán persze a postában nem csalódtam ott kaptam. Bár bírtam. A nő csak háromszor kérdezte meg, hogy biztos ezt kérem-e. Miért olyan meglepő még mindig ha egy lány sportújságot vesz? Én ezt komolyan nem értem... Mindegy...
Hazaértem és fellapoztam a frissen vásárolt sajtót. Megakadt a szemem egy rövidke cikken. "Csillag születik?" címen. Tudni kell rólam, hogy nem követem a kedvenc játékosaim magánéleti dolgait. Tudok róluk nagyon sok mindent. Na jó ez relatív. De a pályafutásuk és életük fontosabb mozzanatait eltudnám mondani, de hogy kinek ki az aktuális barátnője, hogy mennyi volt, hányadik kocsiját veszi, hol volt hétvégén... Még sorolhatnám, de ezekről fogalmam sincs. Twitteren nem követek senkit mert nem vagyok regizve. A facebookot pedig rommá teszi a rengeteg béna alkalmazás... Ha úgy van és kell az infó persze utánajárnék dolgoknak. A lényeg, szurkoló vagyok és csendes rajongó. Nem őrült fanatikus. :D

Nyilván van aki tudott már erről, de nekem tök új volt, hogy Ramos stúdióban énekelt. És ezt az újságból tudtam meg. Ez azért kicsit retró, nem? XD :D
Énekes barátja Canelita új lemezének felvételekor a Quién le voy a contar mis panes? (Magyarul: Kink mondjam el vétkeimet?) című leendő, valószínűleg megasláger elkészítésében működött közre a mi négyes mezben játszó hátvédünk.
Eszméletlen aranyos, ahogy teljes átéléssel énekel. Nehezen bírtam ki nevetés nélkül! :'D
Azt hiszem ezzel a húzásával bővíti majd a női rajongói táborát. ;)

Kedves Sergio!
Elismerem szép hangod van és szinte tökéletes a hangképzésed, de ne várd, hogy azt mondjuk pályát tévesztettél. Maradj csak a zöld gyepen. Egye fene ha úgy 20-30 év múlva (előbb ne) befejeznéd futball pályafutásod, akkor énekes még simán lehet belőled. Van jövője, de erről addig egy szót se többet. :D

De most komolyan? Nem édes? =)

4 megjegyzés:

  1. Szia! Hát ezzel kapcsolatban csak annyit, hogy Ramosnak tényleg jó hangja van, az ő énekesi próbálkozásai nem olyan kétségbeejtőek, mint például Ronaldóé - nem tudom, az Amor mio című örök klasszikust hallottad-e már, amennyiben nem, eszedbe ne jusson meghallgatni, hacsak nincsenek mazochista hajlamaid :D - Szóval lényeg a lényeg, azt, hogy Ramos ebben a videóban aranyos még én is - aki ugye, köztudottan giga-mega Barca fan, és a katalán csapatért rajong össze-vissza,ide-oda fel-le, satöbbi :D és a Madridot nem igazán kedveli (némi túlzással :'D) Szóval lényeg a lényeg, a szám is jó, Ramos is aranyos, meg a hangja is jó (bár közel sem annyira, mint David Villának (A) :D
    puszi, Dorcsy

    u.i.: készülj, hogy alkalomadtán már itt is fogok "trollkodni", nem csak a másik blogodon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem láttam. És ki is hagynám ezek után... Köszi... :)
      Bár ha lesz olyan hogy élvezem az önkínzás pillanatait akkor meglesem vagy hallgatom :D
      Tudtam én, hogy nem csak nekem fog tetszeni. :)
      David Villát se hallottam dalolászni!
      Nincs összehasonlítási alapom. Nekme Ramos a nyerő ebben. :)
      Gyere csak! Néha postolok valamit erről-arról... :)
      Puszi

      Törlés
  2. Helló!

    Én tudtam, hogy volt dalolászni, de a végeredményt még nem is hallottam. :) Nekem bejön :D Tényleg nagyon jó hangja van! :) Éljen a flamenco! :D

    Puszi:
    Detti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szija csajszi!
      Látod abból amit az éneklős előtt mondott a Flamencot értettem és totál büszke voltam magamra! :D :D
      De vidul a fejem, hogy facere csak ma postolta ki drága hátvédünk. Úgyhogy beelőztem!
      Háhá! Mintha számítani!? Mindegy!
      Puszillak!

      Törlés