2012. május 15., kedd

Találkozunk...


Vasárnap szeretett csapatunk lejátszotta utolsó bajnoki meccset ebben a szezonba. Az egyik szemem sír és a másik is. Évről évre elcsodálkozok azon, hogy egy tőlem közel 2500 km-re lévő csapat ekkora örömet és szomorúságot bír okozni egyszerre. Örülök és egyrészt ezért hullatom a könnyeim. Örülök, mert bajnok lett a csapat és bár ezen már örömködtünk én még mindig mosolyra húzom a szám mikor eszembe jut, hogy milyen boldog arcokat láttam az Athletic Bilbao elleni győztes meccs után, mikor igazából bezsebelték a győzelmet. Bár ki ne mosolyogna ezen? Nem is kérdés. A bajnokság vége előtt két meccsel magukénak tudhatták a 32. bajnoki kupát. Ugyan még Granada és Mallorca vissza volt. Persze őket is megverték és még hat ponttal gazdagítva a tabella állását kerek 100 ponttal zárták a bajnokságot, 32 győzelemmel, 121 góllal érdemelték ki a 32. bajnoki címet. Rekordok dőltek meg és már ez nagy teljesítmény, hisz a csapat túlszárnyalta önmagát.
Őszintén szólva a Bernabeus ünneplést nem néztem. Hogy miért? Mert tudtam, hogy végigbőgőm. Így is elég volt olvasni a cikkeket a nyilatkozatokat látni a képeket és én már sírtam is.


Mondhat bárki bármit a Real Madrid a világ legjobb csapata. És ez most nem elfogultság. Mindenki azzal jön nekem, hogy de Messi lett a gólkirály... És ez kit érdekel? Az én véleményem az, hogy Cristiano és Messi két nagyon különböző ember. Az egyetlen közös bennük az, hogy csapatuk legjobb támadói. Cris a legönzetlenebb szezonján van túl. Nem egy gólpassz fűződik a nevéhez, ami azért egy csatártól nem megszokott tőle pedig pláne nem, de egyéni versenye mellett a csapat győzelmére hajtott, ahogy a keret minden tagja. 46 góllal így is csodálatos teljesítményt nyújtott a Divisiónba. És hogy a többiekről is szóljak. Benzama 21 és Higuain 22 gólja a bajnokságban magáért beszél. És hiszem, ha az utóbbi több lehetőséget kap ezek gólok száma ennél több lett volna, de így sincs ok panaszra, hisz minden idők legütősebb támadó triója mutatta meg mit tud. Pipita nyilatkozata viszont nekem több mint rémisztő és ez nem engedi, hogy teljesen felszálljak és örüljek.
„Gyönyörű hat évem volt itt. Az az igazság, hogy nem találok szavakat, melyekkel kifejezhetném hálámat ezért a szeretetért. Felemelő érzés. Mindig küzdenem kellett, semmit nem kaptam ajándékba. Mindent a munka alapozott meg. Nagyon hálás vagyok a klubnak, hogy segítettek, amikor lehetőségem volt játszani. Bárcsak minden jól végződne!"
Se az eleje se a vége nem sugall semmi jót. Mintha búcsúzna. Félek a nyártól, bár pletykák már így is terjengenek Kaká és az Ő távozását illetőleg. Nem akarom, hogy az argentin ne legyen a csapat tagja. Hidd el Gonza mi is azt szeretnénk, ha minden jól végződne. A kérdés, hogy kinek mi a jó?! Én szorítok neki, hogy maradjon ebben a "családba", hisz Madridisták milliója zárta szívébe ezt az önzetlen, jókedvű, szeretni való fiút. Nekem Tangolita segített, hogy jobban a szívembe zárhassam Őt. :)
Büszke vagyok a csapatra és arra, hogy erősíthetem ezt a tábort. Még akkor is ha csak a TV előtt...
Bár a BL elúszott, de ahogy Plácido Domingo mondta: "Tovább előre a 33. kupáért és 10. BL-győzelemért is!"
És igen tudom ezt mondjuk évek óta, de nekünk csak egy dolgunk van, szurkolni a csapatnak és bízni bennük, biztatni őket, hogy igen jövőre meglesz. Én legalább is ezt teszem, mert szeretném ha újra azért sírhatna az egyik szemem, mert örülök.
A másik szemem mindig a szomorú könnyektől fog csillogni, minden szezonzárás alkalmával. Ha belegondolok nem csak nekik volt rendszeres programjuk, hanem nekünk is. Mikor ők pályán voltak mi a TV előtt és ez bizony az életünk részévé válik és hiányozni fog, hogy szombat, vagy vasárnap este nem ülök oda a készülök elé és nem lép a királyi gárda a pályára. Nem izgulok végig 90 percet. Nem üvöltök a bírónak a kommentártornak, elfeledve, hogy a tv nem épp az ép elméjűek beszélgető partnere. De előfordult, hogy gyakran az én mondandómra kontrázott rá valamelyik közvetítő. Bár szerintem ez már mindenkivel előfordult aki nem tud csendben végignézni egy Real Madrid meccset...
Tudom, hogy nem tűnnek el és lesz néhány meccs még és barátságos találkozókon is fogom őket látni, de a mindennapjaimból fog hiányozni a csapat. Még jó, hogy ha már esetleg komoly elvonási tüneteim lennének, akkor az internet csodája csillapít ezen. Bár ez azért nem ugyanaz és utálhattok érte, de én várom az újabb szezont...
Ami remélem ennél is eredményesebb lesz. mert az ember igazából saját maga legnagyobb riválisa.
Hogy ne csak a sokat rúgott góllövőket említsem meg. Van itt még pár hálót talált labda, ami más nevéhez fűződik, mint a negyedik támadó játékos Callejon nevéhez az a bizonyos 5 gól. A védők is odatették magukat Pepe és Varane 1-1-el, Ramos és Marcelo 3-3-góllal járultak hozzá a bajnokság 121 góljához. A középpályások közül pedig Khedira 2, Kaká 5, Özil 4, Xabi 1, Altintop 1, és di María 5 voltak, akik hozzájárultak ehhez az eredményhez. Persze a többiek se felejthetők, hisz beadások és passzok mélkül nincs játék és nincs győzelem. Így nagyon büszke vagyok minden egyes játékosra és gratulálok nekik.
(Valahol egy gól elveszett... :$)
Bejegyzésem végén azért megemlítenék még valakit, akinek sok köze volt ehhez a bajnoki címhez. Igaz néha a falra másztam tőle. Sokszor nem értettem mit miért csinál. Arról nem beszélve, hogy olyan a nézése mint egy süni háta. Bökős. Gondolom már rájöttetek, hogy José Mourinhora gondolok.

Azt hiszem a bajnokság végére Ő is kinőtte magát. Talán ő is elkezdett a saját hibáiból tanulni, igaz kis fázis késéssel. Győzelemre vitte a csapatot és megnyert egy nagyon fontos meccset a Barcelona ellen. Igaz a BL kicsúszott az ő kezéből is, de joggal állíthatjuk, hogy Murci bácsi a nagyok közé tartozik. A Real Madrid a negyedik csapat amit győzelemre vitt és bár ez nem változtat azon, hogy van néhány dolog amit nem tudok lenyelni, ha a csapat köszönetet mondott neki nekem is azt kell. És ha Gonzalo marad a Realnál még egy cuppanós puszit is küldök neki... Addig pedig csak annyit, hogy remélem a következő szezonban nem követi el ugyanazokat a hibákat mint idén. Fejlődjön onnan ahol most ezt az évet befejezte. Mert megvertük a Barcelonát, és nem sok hiányzott ahhoz, hogy a BM-et lesöpörve a pályáról ott legyünk a BL döntőbe... Még egy kis plusz a mostanihoz és még több kitartással egy kicsit jobb taktikával, és még egy cseppnyi szerencsével, ahogy a kapusok kapus és csapatkapitányok ásza, Iker is mondta, jövőre ott lehetünk, ahol lennünk kell a Bajnokok Ligája döntőbe...
Én ezzel zárom ezt a 2011-2012-es idényt és köszönöm, hogy ilyen izgalmas gyakran idegtépő meccseket láthattam, amik rengeteg góllal, csodás passzokkal gyönyörű beadásokkal és bravúros védésekkel volt megfűszerezve. Kedves csapat, Találkozunk "jövőre"!


<3 <3 <3 HALA MADRID <3 <3 <3

8 megjegyzés:

  1. Szép post lett, gratulálok!:)
    Nekem még sajna nem volt időm megírni az idényzáró postot, de majd megteszem a héten.:)
    Ez a 100 pont 121 gól ez brutális.A Real Madrid a bajnokok bajnoka, ha mondhatjuk, mert a Celtic, amelyik pontokban utánunk jön is "csak" 93 egységet szerzett, gólokban meg a City követ, de ők is "csak" 93 gólt szereztek, miközben egy Juventus 68 rúgott góllal bajnok tudott lenni! Ez valami emberfeletti...
    Amit Mouról írsz azzal is teljesen egyetértek. Volt abban valami, amikor az ünneplés közepén leborult a csapat előtt...talán egy kicsit a jó irányba változik.:)

    De amiért igazából most kommentelek.:)
    "Nekem Tangolita segített, hogy jobban a szívembe zárhassam Őt."
    Csajszi, én csak betettem azt a 2 interjút...:)
    Egyébként amikor hallgattam a beszédét, én is elkezdtem nagyon félni. Annyira búcsúnak hangzik, hogy én nem kertelek, elsírtam magam. Aztán jobban belegondoltam és ezt az egészet úgy is érthette, hogy megköszönte a szurkolók szeretetét. 80 ezer ember énekelte neki a "Pipa Higuaín" meg a "Pipita quedate" rigmusokat, biztos átfutott rajta az összes emlék, ami a Madridhoz köti. Annyira meg volt hatódva ettől, szerintem azt se tudta, hogy mit mondjon. :)De azóta annyi kis elejtett fél mondatot hallottam tőle is és a csapattársaitól is, hogy egyre inkább hajlok rá, hogy marad. Például a Telemadridon ezt mondta: "Remélem, hogy jövőre visszajövünk a tizedikkel!"
    Aztán Granero: "Higuaín boldog a Real Madridnál. Én nap mint nap beszélek vele, és biztos vagyok benne, hogy folytatja."
    Iker: "Higuaín központi eleme Mourinho projektjének a jövőre nézve."
    És a két legfontosabb. Federico, a testvére: "A testvérem , Gonzalo boldog a Real Madridnál és nem akar elmenni."
    Mou: "Higuaín folytatja mert én nem akarom elengedni."
    Persze akkor fogok majd csak megnyugodni teljesen, ha ő mondja ki, hogy marad. Vagy majd ha a következő idénybeli mezeket elkezdik árusítani és a Bernabéu shopban ott fog lógni egy 20-as...és ha úgy lesz, akkor ezért Mounak leszek örökké hálás.:)
    Egyébként már 7 és fél évek nézek Madrid meccseket. Sok mindent megéltem már és nem egy játékost láttam fehérben játszani. De az, ami most az utóbbi 3 napban ment, olyat még soha. Az hogy a bajnoki cím ünneplésén az egész keret és 80 ezer szurkoló kérlelte Gonzát, hogy maradjon...másnap a városházánál ismét felhangzott a Pipita quedate...tegnap amikor elindultak Kuvaitba a barátságos meccsre és megérkeztek a Barajasra ismételten kántálták neki. Még nekem is könny szökik a szemebe, ha erre gondolok, erre egyszerűen szavakat sem találok. Ezt a gyereket mindenki szereti ott, a csapattársak, a szakmai stáb, a szurkolók...de ezt nem is csodálom. :) <3

    VálaszTörlés
  2. Pont ez az! Az a két interjú megérintett. Sokat megtudtam róla és igenis ő egy nagyon szerethető ember és játékos... :)
    A másik ami segít az a történeted. Tudom, hogy fanfic és azt is, hogy nem minden esetben tükrözi a valóságot, de te adtál neki egy szerethető karaktert és ezáltal.az is felfigyel rá aki eddig észre se vette és csak az nem kezdi a szívébe zárni akinek nincsen. =)

    Köszönöm, most kicsit megnyugtattál. Mint említettem nem néztem az ünnepséget és a rengeteg interjú közül is csak néhányat olvastam. A csapattársai nyilatkozata teljesen kimaradt. De abból amit olvastam bizakodó lettem. Amit pedig Mou mondott az könnyeket csalt a szemembe! Sokat nőtt a szemembe az utóbbi időbe és ha a Pipa marad én borulok le előtte... XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És köszönöm hogy szépnek találtad. :) Nem tudtam aludni és olvasgatni kezdtem. Sírtam és írtam, mert attól megnyugodtam! :$
      Várom a te beszámolódat mert imádom őket. Süt belőlük a szeretet, a foci iránt meg a Real Madrid iránt. Még akkor is ha épp kedvesen leépíted őket... :)

      Puszi:
      Vii

      Törlés
    2. Először is köszönöm a kedves szavakat! :)

      Látod, most már úgy érzem, hogy teljesen megérte a papír és a szótár fölött görnyednem napokig, hogy lefordítsam a Real Higuaínt. :)
      Az Un suenoban másképp nem is tudnék róla írni.:) Amikor belekezdtem nem is gondoltam, hogy ekkora hatása lesz, hogy valaki épp emiatt kezdi majd el megkedvelni Gonzát. Már csak ezért is megérte belekezdeni és feltenni a blogra, pedig elég sokáig vitatkoztam saját magammal, hogy közzétegyem-e. :)

      Abból, amit én beírtam, sok magyarul meg sem jelent. Ha arról cikkeznek, hogy Gonza megy a PSG-hez, a Juvéba vagy akárhová, azt rögtön lefordítják, de ha ilyeneket nyilatkoznak, az sehová sem kerül ki...
      Akkor én is visszaszívok minden rosszat, amit Moura írtam.:)

      A hétvégére fenn lesz.:) Erről amit írtál a beszámolóimról rögtön a Jiddise Máme c. könyv fülszövege jutott az eszembe:"Okos, megengedő és udvarias (másokkal), kemény és kritikus (veled)" Valahogy ilyen vagyok a Madriddal. :) Sokat morgok, de még ha a legjobban le is húzom őket, a következő meccsen mindig ott ülök a tv vagy a gép előtt, mert ez az én csapatom <3

      Törlés
    3. Csak az igazság!:)
      Nagyon köszönöm a fáradozásodat. :) Nem volt nekem bajom vele, csak nem figyeltem rá úgy ahogy kellett volna. Szerintem ezekben a ficekben benne van, hogy mi írók mennyire szeretjük a kedvencünket. Hisz akit szeretsz arról nem írsz rosszat. Adun neki egy szerethető karaktert. Emberként ábrázoljuk, akik követnek el hibákat és hiába akkora sztárok és tehetséges emberek, akik sokra vitték és viszik az életben, ők sem tökéletesek és ez az amitől igazán szerethetővé válnak. Legalább is én így érzem. :)
      Én nagyon hálás vagyok amiért olvashatom a történeted. Nagyon szeretem...
      Szééép! Had parázzon a ember. Ha valami aggaszt majd hozzád fordulok. :)
      :D Így van! Én is hiába mondom a magamét és van hogy még le is bénázom őket, de ettől még szeretem őket és az egész csapatot és szeretni is fogom. :)

      Törlés
    4. Szívesen csináltam. :) Értelek.:) Én meg másfél évig utáltam, most meg nézd meg... :D
      Ezt nagyon szépen megfogalmaztad! Én is így gondolom, de nem tudtam volna ennyire jól megfogalmazni.:)
      Köszönöm!:)Örülök, hogy tetszik. :)
      Itt, Magyarországon a legtöbb hírt a madridistáról veszik át, ott meg nem különösebben szívlelik Gonzát, ergo nem csodálkozom rajta. :/ Nyugodtan :) Én minden nap átnyálazom a Marca és AS oldalát, olvasom a tumblr-t és 2 nagyon jó face oldalt is, úgyhogy ha valami megjelenik a Madridról, Gonzáról azonnal tudom. :)
      Én meg idióta falábúnak becézgetem néha őket - még Gonzát is - , meg mondok cifrábbakat is, ami a blogra kikerül az jelentősen kozmetikázott. :D :D De ha tűzbe kell menni értük, én megteszem. :) <3

      Ma este kiteszem az értékelőmet.(Jó hosszú lett)Már csak a képeket kell összeszednem hozzá. :)

      Törlés
    5. Látom, Ő a szíved csücske! :D
      köszi! Ez csak úgy most jött. :)
      Nagyon is. :)
      Szerintem ettől igazi szurkoló valaki, hogy ha valamit elcsesz a csapat vagy a játékos akkor nem mondod rá hogy szép volt az is. Mert nem volt az. nem mondod azt hogy jól játszottak mikor nyilvánvaló, hogy nem. Nem mondod azt Gonzára hogy jó voltál ha egy tiszta helyzetet elcsesz, bár ez nem jellemző rá. Ez szurkálás a másik pedig nem elfogultság hanem divatszurkolás, ami még annál is sokkal, sokkal rosszabb. :) Nem is értik a lényeget. :/ Mindegy! Én értelek meg még nagyon sokan! :)
      Oké már várom. Bár ma véééégre jön haza az én Bohócom úgyhogy majd csak holnap olvasom el ;)
      Puszi:
      Vii

      Törlés
    6. De még mennyire hogy az lett :D <3
      Szerintem is. Ha mindenre azt mondanám, hogy nem baj, jó volt ez, amikor a hajamat téptem a rossz megoldásaik miatt, az egyfajta majom szeretet lenne. Ha igazán szeretjük őket, akkor a hibáikat és meglátjuk. :) Van olyan meccse mindig, amikor minden helyzetet kihagy, de szerencsére ez csak 3 havonta vagy még ritkábban jellemző rá. :) Az a lényeg, hogy Te és még páran értitek, hogy mi is ez. A többi meg nem érdekel.:)
      Ráérsz, nem szalad el a post. ;)
      http://tangolita.blogspot.com/2012/05/campeones-32-ligas.html
      Várom a kommented majd:)
      Puszi:
      Detti

      Törlés